سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
صفحه نخست          عناوین مطالب وبلاگ           نقشه سایت                 ATOM
درباره وبلاگ


اللَّهُمَّ عَرِّفْنِی نَفْسَکَ فَإِنَّکَ إِنْ لَمْ تُعَرِّفْنِی نَفْسَکَ لَمْ أَعْرِفْ رَسُولَکَ‏، اللَّهُمَّ عَرِّفْنِی رَسُولَکَ فَإِنَّکَ إِنْ لَمْ تُعَرِّفْنِی رَسُولَکَ لَمْ أَعْرِفْ حُجَّتَکَ‏، اللَّهُمَّ عَرِّفْنِی حُجَّتَکَ فَإِنَّکَ إِنْ لَمْ تُعَرِّفْنِی حُجَّتَکَ ضَلَلْتُ عَنْ دِینِی
نویسندگان
حمایت

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 6
  • بازدید دیروز: 8
  • کل بازدیدها: 337182
چهارشنبه 90 خرداد 11 :: 3:53 عصر ::  نویسنده : بهار

صهیونیستها یک بازی کامپیوتری به نام "جهنم خلیج فارس" طرح کردند که به بازی کامپیوتری "یا مهدی" شهرت یافته است. برای طراحی این بازی از دقیق ترین نکات روانشناسی و کامپیوتری استفاده شده است. این بازی کامپیوتری بر این اساس است:

«فردی که با این بازی کامپیوتری بازی می کند هدایت یک سرباز آمریکایی را به عهده دارد. سرباز مسلح آمریکایی از پله های یک تاسیسات نفتی در خلیج فارس به بالا هدایت می شود و ناگهان افراد شیعه ای به او نزدیک می شوند و با صدای بلند و خشنی می گویند: "یا مهدی " ، "الله اکبر" یا "لا اله الا الله" و به سرباز آمریکایی حمله می کنند.

این سرباز آمریکایی به محض شنیدن یکی از این سه کلمه به فرد گوینده شلیک می کند و آن شیعه را می کشد و به ازای کشتن هر شیعه، امتیاز می گیرد.»
هر فردی که چند مرتبه با این بازی کامپیوتری کار کند نسبت به سه کلمه "یا مهدی" و "الله اکبر" و "لا اله الا الله" حساس می شود و هرموقع و هر جا این سه کلمه را بشنود حالت تهاجمی به خود می گیرد، چون در این بازی به محض شنیدن یکی از این سه کلمه از فرد شیعه، به او شلیک کرده و این به عنوان یک عادت برای او درمی آید.

در واقع صهیونیستها برای روز موعود برنامه ریزی می کنند که در صورت قیام حضرت مهدی (عج) مردم به طور طبیعی آمادگی مقابله و جنگ با حضرت را داشته باشند...

منبع: ( نشریه" رایحه ظهور")

واینک:

بیا شمارش کنیم کارهائی که ما برای مهدی زهرا(عج)کرده ایم...

به به!آفرین !خیلی کارکرده ایم!کدامش خالصانه بوده و...!...

هر شب که انتظار فرج می برم به روز


شرمنده ام که بی تو نفس می کشم هنوز




موضوع مطلب :

پیوندها