سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
صفحه نخست          عناوین مطالب وبلاگ           نقشه سایت                 ATOM
درباره وبلاگ


اللَّهُمَّ عَرِّفْنِی نَفْسَکَ فَإِنَّکَ إِنْ لَمْ تُعَرِّفْنِی نَفْسَکَ لَمْ أَعْرِفْ رَسُولَکَ‏، اللَّهُمَّ عَرِّفْنِی رَسُولَکَ فَإِنَّکَ إِنْ لَمْ تُعَرِّفْنِی رَسُولَکَ لَمْ أَعْرِفْ حُجَّتَکَ‏، اللَّهُمَّ عَرِّفْنِی حُجَّتَکَ فَإِنَّکَ إِنْ لَمْ تُعَرِّفْنِی حُجَّتَکَ ضَلَلْتُ عَنْ دِینِی
نویسندگان
حمایت

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 54
  • بازدید دیروز: 24
  • کل بازدیدها: 337378
یکشنبه 90 اسفند 14 :: 9:25 عصر ::  نویسنده : بهار

سید عبدالکریم پینه دوز هفته ای یک بار به محضر امام زمان(عج) می رسید رمز ملاقات دیدارش چه بود؟ همین سوال را از خودش پرسیدند. فرمود: شبی پیغمبر ختمی مرتبت (ص) را در عالم رؤیا زیارت کردم. گفتم: یا جداه، یا رسول ا... من خیلی علاقه دارم خدمت آقا زاده شما برسم، چه کنم؟ هر دری را می زنم نمی شود. جدم فرمود: سید عبدالکریم ،فرزندم، روزی دوبار؛ اول صبح و اول شب می نشینی وبرای حسینم گریه می کنی، اگر می خواهی به خدمت امام زمان برسی این برنامه را انجام بده.

می گوید این برنامه را یک سال ادامه دادم. صبحها می نشستم وخودم برای خودم روضه کربلا می خواندم، غروب هم می نشستم مقتل می خواندم وگریه می کردم. یک سال که از این جریان گذشت دیدم دیگر در باز شد.

یکی از عبادات عالیه واعمال امام زمان(عج) همین است؛ اول صبح ودم غروب گریه می کند برای امام حسین(ع).اگر کسی این عمل را انجام داد، با امامش همکار می شود، هم سنخ می شود و سنخیت موجب ضمیمه شدن و رابطه و وصل خواهد شد.




ادامه مطلب ...

موضوع مطلب :

پیوندها